Projektantka mody Liu Min, autorka Ms MIN, od lat dążyła do stworzenia swojej marki. Dziś, podobnie jak wielu innych projektantów, współpracuje z klientami online.
Początkowo Liu miała mały zespół i sama była modelką. Ale dzięki opiniom klientów udało się jej rozwinąć swoją firmę.
Projektantka regularnie czyta komentarze użytkowników i włącza ich pomysły do swoich projektów.
Liu należy do grona projektantów mody poszukujących nowych perspektyw rozwoju w Internecie Sklepy internetowe zapewniają projektantom mody wolną przestrzeń, która pozwala im kontrolować, sprzedawać i eksperymentować.
Dane pokazują, że na Tmall.com, sklepie internetowym należącym do Alibaba Group, jest ponad 2000 marek modowych.
Liu niedawno otworzyła sklep stacjonarny w Szanghaju, jednocześnie prowadząc swój sklep internetowy. Prowadzenie obu punktów to świetna strategia, a sklepy wzajemnie się uzupełniają, powiedziała Liu.