Handel elektroniczny szansą dla niezależnych projektantów mody

Projektantka mody Liu Min, autorka Ms MIN, od lat dążyła do stworzenia swojej marki. Dziś, podobnie jak wielu innych projektantów, współpracuje z klientami online.

Początkowo Liu miała mały zespół i sama była modelką. Ale dzięki opiniom klientów udało się jej rozwinąć swoją firmę.

Projektantka regularnie czyta komentarze użytkowników i włącza ich pomysły do ​​swoich projektów.

Liu należy do grona projektantów mody poszukujących nowych perspektyw rozwoju w Internecie Sklepy internetowe zapewniają projektantom mody wolną przestrzeń, która pozwala im kontrolować, sprzedawać i eksperymentować.

Dane pokazują, że na Tmall.com, sklepie internetowym należącym do Alibaba Group, jest ponad 2000 marek modowych.

Liu niedawno otworzyła sklep stacjonarny w Szanghaju, jednocześnie prowadząc swój sklep internetowy. Prowadzenie obu punktów to świetna strategia, a sklepy wzajemnie się uzupełniają, powiedziała Liu.


BRInfo

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *