Akcja „Podaruj lajka ulubionej chińskiej marce (2021-2022)” rozpocznie się 10 maja, w tegoroczny Dzień Marki Chińskiej i potrwa do 10 czerwca.
Zagraniczni uczestnicy będą mogli głosować na najbardziej lubiane przez obcokrajowców chińskie marki. Sondaż obejmuje firmy z sektorów: motoryzacyjnego, finansowego, AGD, medycznego, alkoholowego, kosmetycznego, usług sieciowych, żywności i napojów, transportu i logistyki, odzieży, a także elektroniki użytkowej.
Głosowanie odbędzie się za pośrednictwem wielu platform internetowych, w tym aplikacji Xinhua News English, wielojęzycznych kanałów Xinhua Silk Road, angielskiego kanału Xinhuanet, China.org.cn, Google, TTG Poland, brazylijskiego Monitor Mercantil itp.
Wynik zostanie oficjalnie ogłoszony podczas tegorocznej gali China Brand Day, która ma się odbyć w okolicach sierpnia.
Prowadzona wspólnie przez National Brands Project Xinhua News Agency, China Economic Information Service, magazyn China Today i China.org.cn, działalność ma na celu promowanie osiągnięć rodzimych marek chińskich i zwiększenie ich globalnej rozpoznawalności.
W wydarzeniu biorą udział Xinhua News and Information Center, Xinhua New Media Center, Xinhuanet, Reference News, China Xinhua News Network Corporation i China National United Advertising Co., Ltd., a wspiera je magazyn China Top Brands. Oficjalna skrzynka pocztowa wydarzenia (silkroad@xinhua.org) jest również otwarta dla publiczności.