Grupa LEGO zwiększy inwestycje w Chinach

Wiodąca na świecie marka zabawek LEGO Group ogłosiła niedawno, że otworzy kolejny flagowy sklep marki LEGO w Chinach, tym razem w mieście Chongqing. To następny krok LEGO w stronę rozszerzenia swojego rynku w Chinach, po uruchomieniu sklepu w Chengdu, stolicy prowincji Syczuan.

LEGO wkroczyło na rynek chiński w 1983 roku, a produkcję na miejscu uruchomiło w roku 2016. Dzięki miejscowej produkcji firma jest dziś obecna nie tylko w Chinach, ale w całej Azji.

Wyższy poziom otwarcia Chin stworzył sprzyjające środowisko biznesowe dla przedsiębiorstw finansowanych z zagranicy. Jednocześnie przyspieszone uwalnianie krajowego popytu konsumenckiego przyniosło Grupie LEGO więcej możliwości biznesowych.

Wysokiej jakości rozwój oparty na innowacjach w Chinach jest interaktywny i wzajemnie się ułatwia ze strategią LEGO przyspieszania cyfrowej transformacji.

Raport roczny za rok 2021, opublikowany przez grupę w marcu tego roku pokazuje, że LEGO osiągnęło silny wzrost stymulowany ekspansją działalności na rynku chińskim.

Firma otworzyła w tym czasie 165 nowych sklepów stacjonarnych, z czego ponad 90 w Chinach, dzięki czemu łączna liczba autoryzowanych sklepów detalicznych LEGO w Chinach przekracza 300, w ponad 85 miastach i regionach.


Belt and Road Portal

Komentarze do “Grupa LEGO zwiększy inwestycje w Chinach

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *