Perspektywy rynku FMCG w Chinach

Zgodnie z raportem opublikowanym przez Bain & Company i Kantar, ogólna wartość chińskiego rynku towarów szybko zbywalnych (FMCG), w perspektywie długoterminowej utrzyma się na pozycji.

Jak wynika z raportu, wolumen sprzedaży w branży FMCG w pierwszych trzech kwartałach tego roku był niemal równy, w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku.

Raport podaje, że w ciągu ostatnich trzech lat chiński rynek FMCG wzrósł o ponad pięć procent.

Statystyki pokazują, że w pierwszych dziewięciu miesiącach tego roku konsumpcja w niektórych kategoriach utrzymała dobre wyniki. Na przykład sektor produktów spożywczych i domowych odnotował 9% wzrost wolumenu sprzedaży, ponieważ w związku z pandemią COVID-19 konsumenci gromadzili więcej artykułów pierwszej potrzeby.


BRInfo

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *