Podczas tegorocznego Festiwalu Wiosny szanghajskie sklepy i restauracje odnotowały gwałtowny wzrost sprzedaży. Większość mieszkańców zdecydowała się pozostać w mieście, rezygnując ze względów bezpieczeństwa z tradycyjnych podróży, co zaowocowało wyraźnym wzrostem miejscowej konsumpcji.
Według Szanghajskiej Komisji Handlu, łączny przychód ze sprzedaży 390 głównych operatorów wyniosły 7,61 miliardów juanów (około 1,18 miliardów dolarów amerykańskich), ponad dwa razy więcej niż podczas zeszłorocznych wakacji.
107 wybranych firm zajmujących się gastronomią odnotowało w tym okresie 29,33 mln juanów przychodu ze sprzedaży, co oznacza wzrost o 79% w porównaniu z rokiem ubiegłym.
Święto Wiosny, znane również jako Księżycowy Nowy Rok, trwało w tym roku od 11 do 17 lutego.
Większym zainteresowaniem cieszyły się także programy telewizyjne. Od 11 do 16 lutego liczba widzów osiągnęła 5,21 miliona, ponad dwa razy więcej niż podczas Święta Wiosny w 2019 roku.