Ford otwiera nowe centrum projektowe w Szanghaju

Ford Motor Co. otworzył w poniedziałek nowe centrum projektowe w chińskim centrum biznesowym Szanghaju. Jest to ważne przedsięwzięcie dla amerykańskiego producenta samochodów, które pozwoli zwiększyć zakres inwestycji na rynku chińskim.

Firma zapowiedziała, że ​​użyje najnowszych technologii do tworzenia przyszłych produktów, które zaspokoją wymagania chińskich konsumentów, a jednocześnie będą kierować światowymi trendami. Koncentrując się na projektowaniu i opracowywaniu produktów na rynek chiński, centrum dysponuje pełnymi możliwościami projektowania motoryzacyjnego, takimi jak badanie trendów projektowych, projektowanie modelowania wnętrz i na zewnątrz, cyfrowe interaktywne projektowanie oraz produkcja pełnowymiarowych prototypów. W centrum projektowym projektanci mogą przeglądać prototypy (gliniane modele) za pomocą dużego ekranu LED o wysokiej rozdzielczości 8K i najnowszego sprzętu do wirtualnej rzeczywistości, jednocześnie poprawiając i dostarczając odpowiednie dane za pomocą trójwymiarowego urządzenia skanującego.

„Dzięki światowemu systemowi przeglądów w czasie rzeczywistym w wirtualnej rzeczywistości firmy Ford, zespoły projektowe w Chinach mogą w dowolnym momencie skutecznie komunikować się i oceniać projekty online ze swoimi odpowiednikami na innych kontynentach”, powiedział Chen Liang, kierownik ds. projektów zewnętrznych w Ford China.

W ubiegłym roku Ford sprzedał w Chinach prawie 625 000 pojazdów, co stanowi wzrost o 3,7 procent rok do roku, a jego marka Lincoln odnotowała najlepszą roczną sprzedaż od czasu wejścia do tego kraju. Według Anning Chen, wiceprezesa grupy Ford Motor Co. oraz prezesa i dyrektora generalnego Ford China, otwarcie tego światowej klasy centrum projektowego jest najnowszym impulsem dla Ford China do dalszej transformacji marki.

„Dzięki specjalistycznemu wzornictwu kultowe klasyczne elementy Forda można płynnie zintegrować z chińskimi trendami w zakresie innowacji i jest to najbardziej intuicyjny sposób, w jaki firma może połączyć się z chińskimi klientami” – powiedział Chen. Sprzedaż samochodów w Chinach jest w światowej czołówce przez 13 lat z rzędu. W 2021 r. sprzedano tu około 26,3 mln pojazdów, o 3,8 proc. więcej niż rok wcześniej.

Jako jedna z krajowych baz produkcyjnych samochodów, Szanghaj stał się wschodzącym światowym centrum sztuki i mody, w którym wiele międzynarodowych firm motoryzacyjnych, w tym Ford, Tesla, Nissan i General Motors, tworzy swoje centra projektowe.

W ciągu ostatnich dwóch lat siła robocza Forda w Chinach zwiększyła się około dziesięciokrotnie, a ponad trzy czwarte jego kreatywnego zespołu projektowego składa się obecnie z młodych lokalnych projektantów, w wieku poniżej 35 lat.


Give a Like for My Favorite China's Brands

BRInfo

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.