Globalne marki luksusowe witają Nowy Rok Tygrysa

W miarę zbliżania się chińskiego Nowego Roku Księżycowego, którego patronem będzie Tygrys Wodny, światowe marki luksusowe wprowadzają na rynek limitowane edycje produktów.

Większość przedmiotów z limitowanej edycji jest opatrzona wizerunkiem tygrysa lub innymi tradycyjnymi chińskimi elementami.

W sklepach wolnocłowych w prowincji Hainan na południowych Chinach, niemal wszędzie można zobaczyć tygrysie elementy. Dużym hitem są limitowane edycje luksusowych artykułów, takich jak kosmetyki, odzież, torby, zegarki i wino.

„W nadchodzącym Roku Tygrysa Armani wprowadził na rynek limitowane edycje produktów, w tym kurtki i wełniane swetry, które dobrze się sprzedają” – powiedział Yang Qiulin, sprzedawca Emporio Armani w sklepie wolnocłowym w Haikou, stolicy Hainan.

Chiny stają się coraz ważniejszym rynkiem dla globalnych marek luksusowych.

Badanie Bain & Company Luxury Study 2021 wykazało, że od 2019 r. udział Chin kontynentalnych w światowym rynku prawie się podwoił, osiągając w 2021 r. 60 miliardów euro.

Elementy zodiaku są ważną częścią tradycyjnej kultury chińskiej. Dogłębna eksploracja chińskiej kultury tradycyjnej przez międzynarodowe luksusowe marki pokazuje, że starają się one zaspokoić popyt chińskich konsumentów i zintegrować się z ogromnym chińskim rynkiem, powiedział Liu Feng, badacz z Hainan Normal University.

W 2021 roku Hainan odwiedziło ponad 81 milionów turystów krajowych i zagranicznych, co stanowi wzrost o 25,5 procent rok do roku.

Chiny dążą do przekształcenia Hainan w międzynarodowe centrum turystyki i konsumpcji do 2025 r., a do 2035 r. w globalny cel turystyczny i konsumpcyjny.


Give a Like for My Favorite China's Brands

BRInfo

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.