Festiwal zakupów Double Five w Szanghaju

Szanghaj doświadczył w maju boomu konsumpcyjnego, stymulowanego przez drugi festiwal zakupów Double Five. To trwające dwa miesiące wydarzenie, mające na celu pobudzenie konsumpcji i zmniejszenie negatywnego wpływu epidemii COVID-19 na gospodarkę.

Dotychczas, podczas drugiej edycji festiwalu, która rozpoczęła się pierwszego dnia majowego święta i potrwa do końca czerwca, odbyło się ponad 320 kluczowych wydarzeń i ponad 1400 specjalnych aktywności.

Sprzedaż detaliczna towarów w Internecie przekroczyła 120 miliardów juanów, co oznacza wzrost o 11,3 procent rok do roku, a firmy kurierskie zarejestrowały ponad 300 milionów przesyłek, co stanowi wzrost o 20 procent w porównaniu z tym samym okresem ubiegłego roku.

Sprzedaż produktów luksusowych, towarów importowanych, a także złota, srebra i biżuterii odnotowała w maju dwucyfrowy wzrost, przy czym rok do roku tempo wzrostu wyniosło odpowiednio 58,3 procent, 46,3 procent i 29,1 procent.

Zainaugurowany w maju ubiegłego roku festiwal zakupów Double Five jest częścią szerszych wysiłków Chin na rzecz ożywienia zaufania konsumentów i zwiększenia konsumpcji krajowej.


BRInfo

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *