Energiczny rozwój gospodarki cyfrowej umożliwił wielu chińskim markom bardziej efektywny wgląd w potrzeby konsumentów.
Zgodnie z najnowszym raportem firmy audytorsko-konsultingowej KPMG, ogłoszonym przez Chinanews.com w sobotę, konsumpcja cyfrowa wraz z rozwojem gospodarki cyfrowej stała się kluczową siłą, napędzającą wzrost całej konsumpcji w Chinach.
Raport przewiduje, że rosnąca w siłę, nowa miejska klasa średnia doprowadzi do zmiany ogólnej koncepcji zakupów w Chinach, z ilościowej na jakościową.
Wraz z wprowadzeniem różnych krajowych zachęt i wzmocnieniem technologii handlu detalicznego przez nową infrastrukturę i gospodarkę cyfrową, nowe modele i formaty konsumpcji, będą przeżywać boom. Odczują to zwłaszcza takie sektory jak e-commerce na żywo, ruch w domenach prywatnych i gospodarka wolna od podatku.
Z raportu wynika, że przedsiębiorstwa muszą na bieżąco monitorować pozytywną korelację między wartością konsumencką a wartością firmy, nadrabiać braki na poziomie własnej działalności oraz stale optymalizować interakcję i efektywność marketingową poprzez analizę danych.