Chińska firma produkująca odzież sportową ANTA ogłosiła w czwartek cele strategiczne swojej marki.
W przeciągu najbliższych pięciu lat firma planuje zainwestować ponad 4 miliardów juanów (ok. 0,6 mld USD) w badania i rozwój oraz wzmocnić swoje podstawowe możliwości w zakresie innowacji naukowych i technologicznych.
Dyrekcja firmy oświadczyła, że będzie dążyć do osiągnięcia złożonej rocznej stopy wzrostu na poziomie 18-25% w ciągu najbliższych pięciu lat. Biznes internetowy będzie miał łączną roczną stopę wzrostu przekraczającą 30 procent i będzie stanowić 40 procent działalności w 2025 roku.
ANTA stawia na profesjonalizm i doskonalenie marki. Dzięki środkom takim jak poprawa globalnego systemu badawczo-rozwojowego, przyspieszenie aktualizacji DTC, transformacji cyfrowej i promowaniu zrównoważonego rozwoju, ANTA utrzymuje wiodącą pozycję na chińskim rynku.