Argentyńskie wina wchodzą na chiński rynek

Argentyński przemysł winiarski zamierza wykorzystać zbliżające się China International Import Expo (CIIE), do promowania swoich produktów wśród chińskich konsumentów.

Rosnący w Chinach popyt sprawia, że ​​rynek jest „bardzo atrakcyjny” dla winnic w Argentynie. Będą one dążyć do zwiększenia swojego udziału w rynku i przewagi konkurencyjnej, stwierdził Maximiliano Hernandez Toso, prezes Wines of Argentina (WofA), w wywiadzie udzielonym agencji Xinhua.

„Targi CIIE to wyjątkowe doświadczenie. Nie ma drugich takich targów na świecie, biorąc pod uwagę wielkość i ilość produktów, które obejmują i liczbę odwiedzających – powiedział Hernandez.

WofA skupia ponad argentyńskich 200 winnic, w celu promowania marki „Vino Argentino” na rynku światowym.

„Na początku tysiąclecia Chiny importowały niewiele wina, jednak od 2018 roku stały się trzecim największym importerem tego trunku na świecie, co czyni je bardzo atrakcyjnymi dla wszystkich dużych producentów wina, takich jak Argentyna” – powiedział.

Poprzednie edycje CIIE pozwoliły argentyńskim winnicom poznać gusta chińskich konsumentów oraz metody dystrybucji w tym kraju, kanały sprzedaży online i schematy logistyczne.

Na czwartym CIIE „głównym celem będzie wypełnienie wszystkich przestrzeni dla win argentyńskich i zapewnienie, że każdy konsument, który przejdzie obok naszych stoisk, odniesie bardzo dobre wrażenie o naszych winach, co będzie miało znaczenie w dłuższej perspektywie dla rozwoju marki, ” powiedział.

Oprócz swojej flagowej odmiany win Malbec, Argentyna oferuje takie klasyczne wina jak Cabernet Sauvignon, Chardonnay, Merlot, Sauvignon blanc, Cabernet Franc, Torrontes, Bonarda i Criolla.


Give a Like for My Favorite China's Brands

BRInfo

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.