Sedan Hongqi w nowej odsłonie na Financial Street Forum 2021

Hongqi, kultowa marka chińskich samochodów, należąca do koncernu FAW Group, wystąpiła na corocznym Financial Street Forum 2021 w Pekinie, w roli oficjalnego pojazdu imprezy.

Od 2018 roku Hongqi kreuje nowy wizerunek marki jako szlachetnej i wyrafinowanej, dbającej o każdy szczegół i przykładającej dużą wagę do jakości i estetyki.

Szybko rozwijający się rynek chiński i przemysł motoryzacyjny stworzył nowe możliwości dla chińskich marek samochodowych. W kontekście ulepszeń zużycia paliwa i transformacji inteligencji, Hongqi przyjęło strategię nowej energii i inteligentnej łączności.  Model E-HS9, wyprodukowany jako pierwszy pełnowymiarowy, elektryczny SUV C-plus, zyskał szerokie zainteresowanie i uznanie na światowym rynku wysokiej klasy nowych pojazdów energetycznych.

W sierpniu tego roku firma Hongqi ogłosiła, że ​​przekaże w użytkowanie pojazdy Hongqi H9 każdemu sportowcowi z chińskiej delegacji olimpijskiej, który zdobył medal na Igrzyskach Olimpijskich w Tokio 2021. We wrześniu Generalna Administracja Sportu Chin podpisała umowę z Hongqi na formalne dostarczenie skuterów śnieżnych do Centrum Sportów Zimowych. Hongqi został strategicznym partnerem chińskiej narodowej drużyny skuterów śnieżnych.

Hongqi (słowo dosłownie oznacza czerwoną flagę) zostało założone w 1958 roku, a auta początkowo były używane do parad podczas krajowych uroczystości.


Give a Like for My Favorite China's Brands

BRInfo

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.