Czwarta fala pandemii COVID-19 uniemożliwiła kilku międzynarodowym wystawcom bezpośrednią prezentację swoich produktów na zakończonych we środę targach CIIE.
Przewidując takie okoliczności organizatorzy zadbali o zapewnienie wirtualnej platformy wszystkim zainteresowanym przedsiębiorcom, w tym największej w Polsce organizacji przemysłu mleczarskiego.
Polska Izba Mleka (PIM) zaprezentowała online portfolio swoich członków, począwszy od mleka UHT i mleka w proszku, a skończywszy na szerokiej gamie serów.
„Organizatorzy CIIE bardzo sprawnie dostosowali się do nowych warunków i trudności dla zagranicznych wystawców” – powiedziała Xinhua dyrektor PIM Agnieszka Maliszewska.
Polskie mleko i przetwory mleczne od dawna obecne są na chińskich półkach sklepowych i cieszą się tam coraz większą popularnością wśród konsumentów. Maliszewska przypisuje ten sukces najwyższej jakości polskiego mleka. „Zawsze podkreślam, że nasze produkty powstają z mleka najwyższej jakości, w oparciu o tradycyjne receptury i są wykonane z miłością.”
„Polskie produkty mleczne stają się coraz bardziej rozpoznawalne na rynku chińskim, nie tylko dzięki zaangażowaniu i wiedzy PIM” – powiedziała.
„Pomimo pandemii koronawirusa, w 2020 roku eksport produktów mlecznych z Polski do Chin wzrósł, a w tym roku jeszcze się zwiększył”.
Maliszewska doceniła China Railway Express (CRE) i profesjonalne usługi przewozowe między Polską a Chinami. „Wiem, że polskie firmy, w tym nasi producenci mleka, korzystają z transportu kolejowego, który jest szybki i bezpieczny” – powiedziała.
Komentarze do “Polscy producenci mleka na China International Import Expo (CIIE)”