Święto Zakupów w Dzień Singla

Na wielu platformach e-commerce w Chinach tegoroczne szaleństwo zakupów z okazji Dnia Singla pobiło wszelkie rekordy.

W tym roku udział w Święcie Zakupów bierze udział rekordowa liczba 290 000 marek i ponad 14 milionów rodzajów towarów, oferujących zniżki.

„Sprzedaż jest szalona” – powiedział Shen Donglai, współzałożyciel krajowej marki kosmetyków SpaChina, która już po raz trzeci bierze udział w festiwalu zakupów Singles’ Day.

„W dwie godziny po rozpoczęciu przedsprzedaży sprzedaliśmy ponad milion produktów, a nasz całkowity wolumen przedsprzedaży osiągnął prawie 130 milionów juanów, 10 razy więcej niż w tym samym okresie ubiegłego roku” – dodał Shen.

Sprzedaż chińskiej marki designerskich torebek Warm Studio również przekroczyła oczekiwania jej założyciela, Gu Lianga. „Spodziewamy się sprzedać 70 000 toreb podczas tegorocznej imprezy, czyli trzy razy więcej niż w zeszłym roku”, powiedział Gu.

Jest to również najbardziej ekologiczny festiwal zakupów Singles’ Day na JD.com, w ramach którego wprowadzono różne środki, w tym opracowanie opakowań nadających się do recyklingu, wdrożenie furgonetek zasilanych nową energię i wykorzystanie energii fotowoltaicznej w magazynowaniu. W rezultacie obniżona ilość emisji dwutlenku węgla wyniosła 26 000.

Coroczne wydarzenie zostało zainicjowane przez platformę e-commerce Alibaba 11 listopada 2009 r. i szybko przekształciło się w wielkie zakupy.


Give a Like for My Favorite China's Brands

BRInfo

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.