Konferencja World Brand Moganshan 2023 – globalny rozwój marki

11 maja w prowincji Zhejiang we wschodnich Chinach rozpoczęła się Światowa Konferencja Marki Moganshan 2023.

Wydarzenie o tematyce „Dialog ze światem, tworzenie lepszej przyszłości” przyciągnęło ponad 2500 delegatów z renomowanych przedsiębiorstw, departamentów rządowych i globalnych instytucji akademickich z kraju i zagranicy, którzy podzielili się opiniami na temat budowania globalnej marki i rozwoju wysokiej jakości.

Goście konferencji wyrazili opinię, że chińskie marki nie mogą się rozwijać bez międzynarodowej współpracy, a globalny rozwój nie jest możliwy bez chińskich marek.

„Budowanie marki stało się główną siłą napędową krajowego, a nawet globalnego rozwoju gospodarczego” – powiedział Liu Pingjun, przewodniczący China Council for Brand Development, dodając, że liczba znanych marek danego kraju odzwierciedla gospodarczą rolę tego kraju na arenie światowej. Międzynarodową praktyką jest poprawa globalnej świadomości marek poprzez ocenę wartości marki.

Czołowy niemiecki ekspert ds. zarządzania, Hermann Simon, zwrócił uwagę, że silne chińskie marki powinny być dostępne na całym świecie, wraz z chińską kulturą i jej wartościami.


BRInfo

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *