18 grudnia br. w Mule Town, Guiping City – południowochińskim regionie Guangxi Zhuang rozpoczął się Pierwszy Międzynarodowy Festiwal Turystyki Kulturowej i Odzieży Sportowej.
Wydarzenie łączy promocję turystyki kulturowej z pokazami mody i zawodami sportowymi.
i ma na celu wszechstronną prezentację nowoczesnego przemysłu tekstylno-odzieżowego Guiping.
Podczas Festiwalu podpisano umowę na promocję inwestycji Guiping Textile and Garment Industrial Park, określającą realizację 11 projektów o łącznej wartości 10,7 miliardów juanów.
Chen Shujin, były wiceprezes Chińskiej Narodowej Rady Tekstyliów i Odzieży powiedział, że przemysł tekstylny i odzieżowy podniósł się po pandemii i osiągnął stabilizację. Przemysł odzieżowy w Guiping ma dobre zaplecze produkcyjne i potencjał do promowania chińskiej odzieży sportowej na rynkach międzynarodowych i krajowych.
Miasto planuje rozwijać pięć głównych gałęzi przemysłu i sprawić, by ich całkowita wartość produkcji przekroczyła 50 miliardów juanów w ciągu około trzech lat. Guiping Textile and Garment Industrial Park będzie dążyć do tego, aby stać się największą chińską bazą produkcyjną odzieży sportowej typu casual.
Międzynarodowy Festiwal Turystyki Kulturowej i Odzieży Sportowej w Mule Town promuje zmiany w tradycyjnym przemyśle tekstylnym i przechodzenie na inteligentną produkcję.
Obecnie w Guiping istnieje ponad 400 przedsiębiorstw odzieżowych, produkujących rocznie 200 milionów sztuk, sprzedawanych w całym kraju i eksportowanych do Europy, Ameryki, Afryki i Azji Południowo-Wschodniej.