Klucz do serc chińskich konsumentów

Pandemia sprawia, że preferencje konsumentów na całym świecie ulegają ciągłym zmianom. Właśnie dlatego spersonalizowane produkty i usługi mogą być kluczem do zdobycia przychylności rynku. Na ten temat dyskutowała w piątek Rada Doradcza Międzynarodowych Liderów Biznesu przy burmistrzu Szanghaju (IBLAC).

Według Orit Gadiesh, prezeski Bain & Company, pomimo burzliwej sytuacji międzynarodowej Chiny pozostają najszybciej rosnącym rynkiem konsumpcyjnym na świecie, a chińscy konsumenci wykazują rosnące zapotrzebowanie na spersonalizowane i zlokalizowane produkty.

Aby w pełni zaspokoić te potrzeby, zagraniczne firmy powinny dostosować swoje strategie do konsumentów z Chin, cyfryzować chiński biznes i pracować nad tym, by Chiny stały się odrębnym regionem i bezpośrednim odbiorcą w globalnej strukturze organizacyjnej.

Wskazała również, że międzynarodowe firmy będą musiały zintensyfikować swoje działania w zakresie marketingu cyfrowego, dostosowując swoje strategie do różnych platform internetowych i dotrzymując kroku zmieniającym się trendom w handlu elektronicznym w Chinach.

Fabrice Megarbane, dyrektor generalny L’Oreal China i prezes L’Oreal North Asia Zone, podczas połączenia video powiedział, że chińscy konsumenci poszukują produktów o wysokiej jakości i innowacyjności. Zaspokojenie indywidualnych potrzeb konsumentów ma kluczowe znaczenie. „Wkładamy również nowe wysiłki w technologie, które mogą pozwolić na bardziej osobistą konsumpcję, zarówno pod względem sprzedaży detalicznej, jak i produktów”.

Na zbliżających się czwartych China International Import Expo, L’Oreal planuje wprowadzić na rynek pięć nowych marek. Na początku tego roku grupa przekształciła siedzibę swojego chińskiego oddziału w Szanghaju w centralę całej Strefy Azji Północnej. Również w Szanghaju grupa utworzyła swoje trzecie globalne centrum technologii kosmetycznych, aby promować innowacyjność i cyfryzację swoich produktów.

Założona pod koniec lat 80. IBLAC zapewnia platformę komunikacyjną dla globalnych liderów biznesu i szefów władz miejskich Szanghaju, aby komentować i wspierać plan otwarcia miasta.


BRInfo

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *