Chiny mogą stać się głównym rynkiem dla Kenii

Już w październiku ubiegłego roku kenijska agencja turystyczna podała, że Chiny mają potencjał, by stać się dla turystyki Kenii głównym rynkiem.

Fred Okeyo, p.o. dyrektora ds. rozwoju rynku w Kenijskiej Radzie Turystyki powiedział, że Państwo Środka jest obecnie w pierwszej dziesiątce krajów pod względem ilości turystów.

„Chińczycy podróżują bardzo dużo, a kraj ten jest jednym z najszybciej rozwijających się rynków turystyki wyjazdowej na świecie, więc w ciągu najbliższych pięciu lat może stać się dla nas wiodącym źródłem tego typu wyjazdów” – powiedział Okeyo.

„Przewidujemy, że po pandemii chińska turystyka się spotęguje i już dziś przygotowujemy się do tego, aby ponownie wejść na ten rynek w odpowiednim czasie,” dodał.

Agencja turystyczna podała, że obecnie współpracuje z chińskim sektorem turystycznym, aby zachęcić jak największą liczbę Chińczyków do wizyty w Kenii.

Rozwijająca się w wielu sektorach społeczno-gospodarczych współpraca chińsko-kenijska sprawia, że wschodnioafrykański kraj jest idealnym celem podróży dla chińskich turystów.

Okeyo zauważył, że chińskie inwestycje w kenijski sektor hotelarski są również kluczowym czynnikiem przyciągającym turystów z azjatyckiego kraju.


BRInfo

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *